2:a och e-tunabesök

vart en 2:a på besiktningen i måndags...
Spindelled, vänster, fram glapp
Längsgåendebromsrör, rostskadat.

så nu vet jag vad som ska bli gjort under denna månaden.
beställde ny spindelled på motornord i tisdags, kom hem till mig i onsdags =)
gutt med snabba leveranser...

anton var här tis kväll till tors e.m!
fy vad skoj när folk kommer och hälsar på!
så ofta man pratar om att hälsa på och så, sen blir det inte av.¨
Tack Anton! kul att ha dig här!

köpte nytt ljudkort i onsdags, Presonus.
så nu blir de inspelning så de rycker om ett =)


varför???
i förtröstan att din hand bär mig
jesus, du är mitt hopp


Kommentarer
Postat av: lilla lövet

tillsammans är vi starka. du är älskad.

2008-10-12 @ 10:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback