ångest..

hemtentan...
är det något som jag måste bli bättre på så är det SJÄLVDICIPLIN.
vet knappt hur det stavas ^^
min framförhållning är inte det bästa skulle man lugnt kunna säga..
i slutet på varje kurs säger jag alltid, ska ha bättre framförhållning näsat kurs

...så sitter man här åter igen, med en tenta som är långt från klar.
ska in imorgon.
men men, har klarat det förut så jag klarar det igen

fortfarande förkyld, och "konstigt sjuk"..
pratade med en kompis om det där med att vara fökyld
vi vara båda överens om att man hellre typ ramlar o slår sig ordentligt,
börjar tokblöda, och får fruktansvärt ont för en stund, ÄN att gå med en förkylning som vägrar ge sig.
lite lustigt resonemang men det så känns det

ikväll gäller det, HV har fått lite psykiskt feedback då de vann sist.
nu är de på hemmaplan men en seger med sig
nu tar ni dom!

image17

Kommentarer
Postat av: frugan

det där med din självdiciplin är sant :) men vi håller tummarna inför nästa kurs. älskar dej. kyss

2008-04-16 @ 19:02:12
URL: http://linalidstrom.blogg.se
Postat av: malin

när kommer nästa inlägg?:) kram!

2008-04-30 @ 12:49:48
URL: http://marne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback