ja tror ja tror på sommaren???

va har hänt med vädret???
va 16 C varmt för några dagar sen, och nu är de vitt ute, hmm.. skumt

gick bra på seminariet imån. men svårt att låta bli att skratta åt min lärare.
hon har typ för stor tunga, så de låter rätt roligt när hon pratar.

igår kväll va petter o malin här, va riktigt nice.
får bli mer av det :)

håller på och försöker plugga inför hemtentan ja ska skrivit klart till på tisdag..
går sådär..

idag gjorde vi vår egen soppa för typ första gången. en köttfärssoppa. ASGOD =)
blev riktigt lyckad!!!

nu ska vi snart gå till äktenskapskursen som har avslutning ikväll. gått riktigt fort.
och varit otroligt bra!

fett me najs mjao!!

Kommentarer
Postat av: Simon Widholm

Nu har du verkligen kommit igång med skrivandet igen ser jag. Vad ska du göra imorn?... ska vi ta o träna lite kanske?

kram / Simon

2008-04-10 @ 13:35:01
URL: http://www.storebrorsan.blogg.se
Postat av: Simon Widholm

Jag ska arbeta med ett grupparbete hela kvällen... men jag är ledig på lördag kan du då?

2008-04-10 @ 13:48:12
URL: http://www.storebrorsan.blogg.se
Postat av: malin o petter

hej! tack för härom dagen! det var fett me nice (mjau). ni måste komma på fika hos oss när vi får tillgång till lägenheten sen! då ska vi proppa er fulla me massa gott för alla gånger som ni bjudit oss:) kram!

2008-04-10 @ 22:37:15
URL: http://www.malinochpetter.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback