hampeveckan dag 2

23 bast e man o sitter på ett tonårsläger =)
är på hampeveckan med 300-400 kids och har de tokigt skoj!
är här som ledare och är med i lovsångsteamet

va väääldigt längesen jag va på läger, minst 9 år sedan.
är redan trött efter andra dagen

det sämsta med att vara här är att ja inte kan bo med min underbara fru =(
det är väldigt jobbigt.. saknar henne på kvällarna men det är ju bara för ett litet tag, sen får vi vara med varandra igen.

de är riktigt fint här måste jag säga
en campinggård precis vid hjälmaren, med beachvollyplan, och fotbollsplan m.m.
spelade beachvolly för första gången på länge idag fyyy va skoj det är!

nu ska jag försöka få lite sömn snart, så man orkar med morgondagen =)

Kommentarer
Postat av: jonnis

låter som ni har det bra på hampe hörru :) synd att jag inte kommer o lyssnar. men som sagt, blir nog en liten visit vecka 29 :) saknar er där uppe! kramas

2008-07-03 @ 08:19:30
URL: http://jonnalidstrom.blogg.se/
Postat av: frugan

i love you. dags att uppdatera nu :)

2008-07-10 @ 10:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback