gröna lund, fotboll & medicar =)

skulle ha skrivit för längesen!
i torsdags åkte jag o lina till gröna lund =)
vi gjorde ett försök för några veckor sen men då blev de inget, va fullt me folk typ 3 timmar kö in.
men i torsdags blev de kanon! =)
allt gick smidigt, lite trafik i sthlm, ingen kö in, och inte tokmkt folk där inne =)

men de va ju längesen man åkte sånt där, det märktes kan jag säga.
jag va inte samma vilda tonåring som man va sist som skulle åka allt och 100 gånger.
vi började med de 4a största grejerna på en gång som blev nästan som en chock.
trodde hjärtat skulle hoppa ur, hahhah.

kände mig som en gammal gubbe.
nu så kollade man på konstruktionerna på attraktionerna och tyckte att det va någon lös bult lite överallt.
men skoj va det! riktigt skoj!!!
här är lite bilder från skrattkammaren




Kolla in linas urringning =p lite väl utmanande kanske ;)


"Hur gör man???"


Bakom oss är "Kvasten", den nyaste attraktionen  på Grönan, och mest påkostade.
Va lite överskattad, men väldigt skön  och mjuk.
Vi åkte den ibörjan, sen stängde dom av den. När dom senare öppnade den va det stört långa köer.
Skönt att vi han med den i början.


I fredags prövade jag en väldigt rolig sak på jobbet, (Mälarsjukhuset).
Medicar heter det. Det är en maskin som man kan använda när man kör patienter i deras sängar till olika platser.
En eldriven "truck" kan man säga, men i mindre variant. Asskoj!!!
Vet vad ja kommer göra resten av sommaren, ta hand om alla transporter :p

lina jobbade 2dygn nu i helgen fredag-sön morgon. Så de blev ungkarlsliv hemma här fredag o lördag
mest dator, och softande. Fotboll igår som slutade sorgligt. Vi hade det ju!!! Trodde man :s
På onsdag gäller det, vinna eller försvinna!

Idag har vi haft en mysig dag, först sov  vi i soffan när älsklingen kom hem
sen åt vi lunch på tingsgården och tog en promenad längs med ån.
nu blir det soft med nån film.

Kommentarer
Postat av: lilla frugan :D

vi ser ut som skit på bilderna :) hoho.

2008-06-15 @ 19:44:22
URL: http://linalidstrom.blogg.se/
Postat av: malin

HAHAHA! va roliga ni är! ses snart hoppas jag?=)

2008-06-16 @ 13:33:20
URL: http://marne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback