längtar till hösten...

men visst älskar jag sommaren.
men inte när den är såhär.
jag jobbar, lina jobbar, när jag jobbar jobbar inte lina, när lina jobbar jobbar inte jag.
längtar efter långa dagar lediga tillsammans
har varit ensam hemma nu sen igår morse
nu ska ja iväg o jobba kl 14, så då blir de lite som händer iaf.
sen kommer lina hem imoron bitti klockan 9 typ, men då har jag redan åkt till jobbet.
detta är ju helt värdelöst!

men ser framåt.
till hösten blir de underbart då vi ska bo i vår lilla boning och hade tokbra!
men blir sorgligt att åka ifrån vännerna här uppe, men vår dörr kommer alltid vara öppen =)
nehe, ska slänga i mig lite mat innan jag måste cykla till jobbet.

saknar dej!

Kommentarer
Postat av: älsklingen

saknar dej otroligt mycke!! du är bäst i heela världen. i morron ska vi kramas ;) älskar dej min prins. du är mitt ALLT! kyssas

2008-06-25 @ 23:48:55
URL: http://linalidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback