Okej, ett nytt försök nu då...

.. och nu ska jag verkligen försöka!

Kom precis hem från vår äktenskapskurs.
Något att rekomendera alla par, vare sig ni är gifta eller sambos.
Är mycket givande!

Imorgon bär det av till småland igen, (småland i mitt hjärta)..
ska på bröllop på lördag =) polarn David som ska gifta sig, GLÄDJE
Men först är det inventering på teknikmagasinet på tuna mellan 07 och typ 11.
Sen ska jag byta olja och oljefilter på pärlan, ska också byta bränslefiltret.
Tvätta pärlan, och eventuellt sätta på sommardäcken. Så de blir lite pill innan avfärd.

Idag hade jag seminarium i skolan. Vårdvetenskaplig fortsättningskurs. Lite seg faktiskt.
men men, bara att ta sig igenom.

Lina, älskar dej sååå otroligt mycket!!!! du är mitt ALLT

image2

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskling. jag älskar dej såå mycket. tack för att jag får vara din. du är mitt ALLT!

2008-03-26 @ 21:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback