inlämmning, sol bad & grill, ensamkväll..

har varit en skön dag idag.
tjena vad varmt det varit!
först lämna ja in tentan för sista kursen, riktigt skönt.
sen for jag och lina till mälaren vid vårt hemliga ställe och hade en sköön dag!
hade med oss marinerad kött och grönsaker och gjorde grillspets.
blev riktigt gott.

image26

nu är lina ute med sina klasskompisar. de skulle äta dyr middag och fira att deras kurs är slut.
och lina får fira att hon inte mer behöver plugga missbruksvårdprogrammet =)
jag har bara softat ikväll framför datorn.
har fått en ny boxer nu, SOM FUNKAR! gött. nu kan man se 3an och kanal5 och massa annat vi fick med.

nehe, hoppas älsklingen är klar snart, saknar henne så sjukt mkt.
det är väredlöst att vara ensam, det värsta som finns!
image27

ÄLSKAR DIG MITT UNDERBARA LILLA LÖV!!!  ;)

Kommentarer
Postat av: frugan

hoho. vilken bild på mej. aja. jag saknade dej också, även om vi hade en kanonkväll. älskar dej. kyss

2008-05-31 @ 17:19:38
URL: http://linalidstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback