"titta han skriver"

jisses! använder det ordet aldeles för mycket nu för tiden.
Men JISSES vad skönt väder det är!!
Igår hade jag nog min bästa eftermiddag detta året, typ.
va hur gött som helst!
jag och älsklingen åkte ut till vårt hemliga ställe vid Mälaren
bara lina, jag och solen njöt av livet och tog även vårt första dopp för iår! =D
va tokigt skönt!

idag har vi fixat de sista med grupparbetet i folkhälsovetenskapen, väldigt skönt.
bara seminarium på onsdag kvar sen är jag färdig med mitt på Mälardalens högskola!
jepp, så grymt skönt! Ska bli spännande och börja på Växjö universitet!

kom precis hem från skjulsta där jag och lina legat och stekt ca 2½ timma.

Imån blir de vårt hemliga ställe hela förmiddagen :D LÄNGTAR!
här kommer lite bilder från igår



Badade för första gången i år igår i Mälaren!! =)
Här kommer beviset:



Kommentarer
Postat av: din älskade

du bad om en kommentar, så här kommer en :)
gårdagen var underbar, i morron blir det ännu bättre. varje dag vi är tillsammans är fantastisk. nu ska vi sova snart tycker jag, även om vi tänkte vara busiga och stanna uppe hela natten lång. svårt att somna och slita ögonen från dej älskling. du är underbar. alltid. vad som än hänt och kommer hända.

2008-05-29 @ 23:24:59
URL: http://linalidstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback